Uw ervaring is belangrijk voor ons. Zo verbeteren wij de zorg, service en veiligheid in onze praktijk. Heeft u een tip, een compliment, een suggestie of wilt u ervaringen delen? Laat het weten.
We horen graag waar u tevreden over bent. Het helpt ons om te versterken waar we goed in zijn. Vertel het ons.
Hier kunnen wij iets mee doen! Wij streven steeds naar een hogere kwaliteit van zorg en zorgvuldigheid in onze dienstverlening. Ondanks dit streven kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken, of kritiek heeft over een werkwijze en ons dit wilt melden. Wij waarderen het wanneer u ons de gelegenheid geeft van uw klacht te leren en onze organisatie daarmee de kans heeft om onze zorg te verbeteren. Wij kunnen dan samen met u streven naar een oplossing of verbetering.
Voor meer informatie kunt u deze folder lezen: Klachtenregling
U kunt uw compliment of klacht kenbaar maken via het formulier op deze pagina.